Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zoek een schrijver voor mijn boek

  • john van tamelen

    Ik ben John van Tamelen en heb de afgelopen 23 jaar 8 maanden en een paar dagen vastgezeten in het totalitaire wat men TBS noemt. De afgelopen 11 jaar ben ik behandeld als politiek gevangen, wat ook in de documentaire van de vijfde dag naar voren komt. Wat ik zoek is een schrijver en uitgever die mijn verhaal wil schrijven en uitgeven. Als u de documentaire gezien heeft weet u ook wat ik wil met mijn boek.

  • M.L. Ambrosius

    Hallo John,

    kijk op www.uitgeverij-ambrosius.nl

    Mvg.,

    Marie Louise

  • SportAmstelveen

    Beste Johan,

    Ik zou dat prima kunnen doen.

    Heb ook al de biografie van F-side hooligan Joark en de biografie van voetbalbroers Frank en Ronald de Boer geschreven.

    Ik doe dit echter niet voor niks. Sorry.

    Ik lees wel.

    MVG,

    Maarten Bax

  • gabriella samolai

    hello!

    ik wel grag ejn boek srijfen van maj lefen ik self kom auit joegoslavije orlog mej gemagt kinder feloran moederfader

    alesvat ik heb dar felort in orlog ,vat ik mejgemagt dat nit fel mensen gedan asi velt u maj ferhal laoesteren

    grag u kontakt met maj opnemen ,wat ik kan nit so goet nederlans srajfen ,majnam is gabriella .maj imel adres ;farakmaki@gmail.com

    maj telefon numer;06-47950415.bedankt fan u help.

    groeten

    gabriella

  • arthur

    ik wil mijn verleden en heden op papier krijgen.eventueel met titel..een negative jeugd kan veranderingen brengen