Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bloggers, Schrijvers, Journalisten en/of mensen met een passie voor schrijven gezocht!!

  • Redactie

    Voor de uitbreiding van ons vrouwen netwerk (planetfem.com), zijn wij opzoek naar bloggers, journalisten of mensen met een affiniteit of passie voor schrijven over niche onderwerpen. Bij niche bedoelen we sub-onderwerpen zoals onderstaande voorbeelden

    Koken – niche onderwerpen zijn: soepen, pasta's, taarten, rijst,voorgerechten, etc.

    Wonen - niche onderwerpen zijn slaapkamers, keukens, verlichting o.a.

    Dranken - niche onderwerpen zijn: koffie, thee, milkshakes, cocktails, etc

    Beauty - niche onderwerpen zijn: nagellak, moisturizers,huidverzorging, massages, etc

    Het gaat om het niche onderwerp wat onderdeel maakt van een groter geheel. Hier ligt onze interesse en dat ook van onze doelgroep.

    BOVENSTE LIJST ZIJN SLECHTS VOORBEELDEN. ANDERE ONDERWERPEN ZIJN VAN HARTE WELKOM!!

    Ervaring is niet verplicht. Je moet wel kunnen schrijven (talent, of ervaring) en de Nederlandse taal goed beheersen.

    Dit betreft een betaalde freelance functie die je thuis kan verrichten. Wij zorgen voor bezoek naar planetfem blog en inkomsten (CPM) worden gegenereerd via onze klanten en via advertenties, video's, banners, skins of eventueel redactionele stukken.

    Wij zoeken wel mensen die betrokken zijn en dit echt willen doen voor de lange termijn. Werkuren en tijden zijn flexibel. Je mag zelfs

    vooruit schrijven bijvoorbeeld in verband met vakantie maar er moet minimaal 1 stuk per dag geschreven en gepubliceerd worden. Je ontvangt je eigen inlog naar je planetfem blogsite en ook voor toegang tot de statistieken en inkomsten.

    Ben je student, thuisblijver, journalist, moeder, of iets anders en heb je een bepaald onderwerp waar je veel over kunt schrijven dan horen we dat graag van je.

    Wil je je opgeven stuur dan een voorbeeld van wat je hebt geschreven naar info@planetfem.com met ‘planetfem blogger beschikbaar’ in het onderwerp. Je mag ook een stuk schrijven dat je als voorbeeld wilt gebruiken in je sollicitatie. Ook voor meer informatie kan je mailen naar info@planetfem.com

    Alle sollicitaties ontvangen een reactie!

    Met vriendelijke groet,

    Redactie planetfem.com

  • eva van baar

    Mijne heren,

    ik schrijf graag, en zou graag willen bloggen over schrijven, lezen, en alles wat er bij komt.

    Ik heb een schrijfcursus ontwikkeld, en ben met een junior schrijfcursus bezig.

    op mijn site kunt u de nodige informatie vinden,

    ik hoop dat we kunnen samenwerken.

    vriendelijke groeten,

    Eva van Baar

    www.evavanbaar.nl

  • Dirk de Jong

    Beste Redactie,

    Ik schrijf fantasyboeken. Ik kook en bak graag en ik ben Reikimaster.Genoeg onderwerpen om over te schrijven, denk ik. Kijk maar eens op mijn site www.reikihanden.nl

    Met een zwierige groet,

    Dick de Jong

  • Dirk de Jong

    Dag Redactie,

    Mail gestuurd maar nog niets gehoord.

    Dick de Jong

  • Ingeborg van 't Pad Bosch

    Beste redactie,

    Oorspronkelijk ben ik psycholoog. Maar na mijn verhuizing naar New York in 2010 ben ik mijn eigen blog www.familyjansengoesnewyork.blogspot.com gaan schrijven. Inmiddels houd ik dat drie jaar vol. Bovendien ben ik gastblogger geweest in 2012 voor het magazine VROUW van de Telegraaf en blog ik op dit moment als wereldwijf voor Lindanieuws.nl. Daarnaast heb ik dit jaar mijn eerste (zelfhulp) boek ‘De Droomfabriek’ geschreven en uitgegeven via Lulu.com.

    Graag zou ik mijn ervaring en portfolio uitbreiden en mijn stappen richting het schrijversvak vervolgen. Helemaal mooi natuurlijk als ik daar ook nog wat mee zou kunnen verdienen. Ik zal een voorbeeld van een stukje dat ik recentelijk geschreven heb voor Lindanieuws.nl versturen naar planetferm.com. Vanzelfsprekend kunnen jullie ook mijn eigen blogsite bezoeken voor voorbeelden.

    Graag hoor ik van jullie

    Met vriendelijke groet,

    Ingeborg van 't Pad Bosch