Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijver zoekt illustrator

  • maaike gilden

    Hoi allemaal,

    Mijn naam is Maaike en ben een vierdejaars student aan de Rotterdamse dansacademie Codarts. Ik zit in mijn afstudeerjaar van de docent dans opleiding. Ik doe onderzoek hoe ik een prentenboek voor kinderen in de leeftijd van 3 tot 6 jaar kan koppelen aan dans. Ik ben op zoek naar een illustrator die de illustraties van dit boek wilt ontwikkelen. Hierbij kan je als illustrator zelf je fantasie en creativiteit ten volle benutten. Natuurlijk is er in goed overleg een vergoeding mogelijk. Als je enthousiast bent en zin hebt in een leuk project neem dan contact met mij op via de mail.

    Groetjes,

    Maaike

  • Mirjam

    Hallo Maaike,

    Ik kwam vandaag je berichtje tegen. Nu zie ik dat je oproepdatum al even geleden is, dus het zou me niet verbazen als het project inmiddels al bijna afgerond is.. Mocht dit niet zo zijn, zou ik je graag willen helpen. Ik ben een beginnend illustrator met een klein beetje ervaring. Mocht je geïnteresseerd zijn, kan ik uiteraard wat illustraties naar je mailen.

    Groetjes Mirjam