Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lauren brooke

  • Meliha

    Hey! Ik heb een vraag, als ik die stellen mag. Nou, wanneer is Lauren Brooke geboren en waar? Want ik houd een boekbespreking over haar boeken en ik wil daarom weten wat haar geboortedatum is. Ik verwacht antwoord! Doei!

  • CvL

    Kan iemand mij helpen?

    Ik moet bijna een hele bladzijde vol van Lauren Brooke voor mijn boek verslag anders krijg ik een onvoldoende.

    Ik ga jullie ook helpen met zoeken helpen jullie mij ook?

    gr.

  • CvL

    ik heb ook plaatjes van haar nodig maar kan die niet vinden help help er staat anders een onvoldoende op mijn raport!

    grr

  • CvL

    Lauren Brooke is geboren in Engeland, waar ze ook opgroeide. Toen ze op de basisschool zat, ging ze op paardrijden. Vanaf het allereerste moment was ze er helemaal gek van! Daarom is het niet zo vreemd dat Lauren, toen ze begon te schrijven, paardenverhalen verzon.

    Een paar jaar geleden was ze op vakantie in Virginia. Lauren werd meteen verliefd op deze Amerikaanse staat. Ze vond Virginia de perfecte achtergrond voor een verhaal waaraan ze bezig was: Paardenranch Heartland. Het grootste deel van haar vrije tijd is Lauren bij haar paarden te vinden, en ze weet heel veel van de paardenwereld. Een van haar paarden heeft ze Sundance genoemd. Zo heet ook het lievelingspaard van Amy Fleming in Heartland.

    Dit is het enige wat er op het hele internet staan

  • CvL

    Lauren Brooke is de auteur van twee series van boeken gericht op pre-adolescente meisjes die zijn paard liefhebbers, het Heartland en Chestnut Hill serie.

    Lauren Brooke is geboren in de beroemde land Engeland , maar bracht veel van haar tijd in de Verenigde Staten , met name in Virginia . Ze hield met een boerderij te leven toen ze jonger was. Haar favoriete dingen waren de paarden. Ze probeerde hen rijden wanneer ze kon. Ze reed paard voordat ze kon lopen en had een ondeugende Welsh Mountain pony genaamd Perky. Zij en haar echtgenoot een eigen pensioen Grey genoemd Tarka. Lauren altijd al wilde schrijven, toen ze verhuisde naar Leicestershire , Engeland begon ze te schrijven. Brooke heeft lopen Tarka en lezen over complementaire behandelingen en kruiden behandelingen.

    Brooke geldt wat ze leest haar boeken. Haar man is een psycholoog / dierenarts , en Lauren koos ervoor om paarden te gebruiken zijn werk over. Ze houdt ook van het verkennen van de complexe emoties van de mens, zoals verdriet, verlies en pijn.

    ik hoop dat jullie het een beetje snappen gr.

  • CvL

    michelle Schreef:

    ——————————————————-

    > weet iemand iets van de schrijfster Lauren Brooke?

    > Zij is de schrijfster van de boeken Paardenranche

    > Heartland? Ik wil namelijk een boekbespreking

    > hierover houden.

    ik heb wat proberen op te zoeken ik hoop dat je er wat aan heb:

    Lauren Brooke is de auteur van twee series van boeken gericht op pre-adolescente meisjes die zijn paard liefhebbers, het Heartland en Chestnut Hill serie.

    Lauren Brooke is geboren in de beroemde land Engeland , maar bracht veel van haar tijd in de Verenigde Staten , met name in Virginia . Ze hield met een boerderij te leven toen ze jonger was. Haar favoriete dingen waren de paarden. Ze probeerde hen rijden wanneer ze kon. Ze reed paard voordat ze kon lopen en had een ondeugende Welsh Mountain pony genaamd Perky. Zij en haar echtgenoot een eigen pensioen Grey genoemd Tarka. Lauren altijd al wilde schrijven, toen ze verhuisde naar Leicestershire , Engeland begon ze te schrijven. Brooke heeft lopen Tarka en lezen over complementaire behandelingen en kruiden behandelingen.

    Brooke geldt wat ze leest haar boeken. Haar man is een psycholoog / dierenarts , en Lauren koos ervoor om paarden te gebruiken zijn werk over. Ze houdt ook van het verkennen van de complexe emoties van de mens, zoals verdriet, verlies en pijn.

    Het is vertaalt naar het Nederland ik doe het Engelse stukje er ook wel bij:

    Lauren Brooke is the author of two series of books targeted at pre-adolescent girls who are horse fanciers, the Heartland and Chestnut Hill series.

    Lauren Brooke was born in the famous land England, but spent lots of her time in the United States, particularly in Virginia. She loved having a farm to live on when she was younger. Her favorite things were the horses. She tried to ride them whenever she could. She rode horses before she could walk and owned a naughty Welsh Mountain pony named Perky. She and her husband own a retired Grey called Tarka. Lauren always wanted to write, when she moved to Leicestershire, England she started writing. Brooke enjoys walking Tarka and reading about complementary treatments and herbal treatments.

    Brooke applies what she reads to her books. Her husband is a psychologist/veterinarian, and Lauren chose to use his work on horses. She also likes to explore the complex emotions of humans, like grief, loss, and pain.

    Gr. My

  • fewester

  • femke

    wat is het ISBN nummer van amys keuze met streepjes????

  • manon

    ik weeet wanneer lauren brooke is geboren ze is op 29 julli geboren in engeland

  • m.

    hee ik zoek een samen vating van het boek tweestrijd want ik moet het binnenkort af hebben en ik ben niet zo super duper snelle lezer

    dus kan iemand me helpen?

    gr. m.