Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lauren brooke

  • nicky

    hé hallo,B)

    ik weet absoluut niet wanneer ze geboren is ik heb er maar 1969 van gemaakt,

    Maar ik weet wel waar ze is geboren in Engeland maar verder weet ik het niet precies

  • Sharona Rockx

    ik doe mijn boekenbeurt over Lauren Brooke!

    en ik zou graag 20 posters van het boek Kiezen willen hebben!?

    alleen als het kan??(:P)

    XxX

  • melissa

    hoi ik heb hier wat info over haar ik hoop dat je daar wat aan hebt

    Lauren Brooke is geboren in Engeland op 19 juli, waar ze ook op groeide. Toen ze op de basisschool zat ging ze op paardrijden . En dat was het aller eerste moment dat ze helle maal gek was van paarden en wou ze ook niet anders .Ze wou ook niets liever dan op een boerderij wonen met paarden . En daar is zeg maar ook een droom begonnen om paarden boeken te schrijven. Een paar jaar geleden is Lauren Brooke op vakantie geweest naar Virginia, Lauren Brooke werd hele maal verliefd op deze Amerikaanse staat . Ze vond Virginia de perfecte achtergrond voor haar paarden boeken Heartland . Zelf droomde ze er zelf ook van om daar haar paarden te houden en daar heerlijk een paar uur te gaan rijden maar Lauren Brooke gebruikte al haar inspiratie voor haar boeken . Ook is Lauren Brooke met paarden bezig in haar vrije tijd . Een van haar paarden heeft ze Sundance. Zo heet ook de lievelingspaard van Amy Fleming van Heartland. Zat 2 dromen 1 was dat ze later altijd nog met paarden bezig is en die ander is dat ze een hele leuke en populaire boeken over paarden kan schrijven en dat is volgens mij allebei gelukt en zeker met die 2de en de 1ste ook want ze reed al paard voordat ze kon lopen en ze had vroeger een ondeugende Welsh Mountain pony genaamd Perky. Verder heeft zij en haar echtgenoot

    een eigen pensioen Grey. Lauren Brooke las ook over over complementaire behandelingen en kruiden behandelingen voor paarden ook las over massage,s voor paarden maar die behandelingen gebruikt ze ook voor haar boek op paarden weer te genezen aan hun wonden of gebeurtenissen . Haar man is een dierenarts/psycholoog allebei hielden ze heel erg van dieren en Lauren brooke koos om met paarden te werken en om te gaan schrijven . inmiddels zijn er heel wat boeken van Heartland ook over de hele wereld in Nederland zijn er in totaal……………………………………………..

    maar hebben jullie toevallig nog foto,s van Lauren Brooke

    gr

  • anouk

    Wanneer heeft lauren brooke het boek vrijheid geschreven?

  • kelly

    hoi Lauren Brooke,

    ik moet over een boekbespreking houden maar weet niet hou oud u bent zo u dat willen mailen?

    ik zou graag nog wat meer willen weten zou u dat ook kunnen mailen van u bijv. in welke jaar je bent gaan schrijfen en waar u woont enz.?

    xxx kelly

  • tamara

    op 28-7-1982 in engeland

  • laura

    ik hou een boekbespreking over het boek Doorbraak, en dus moet ik ook info hebben over de schrijfster en dan moet ik dus ook weten wanneer ze geboren is:P

  • ik

    29 juli 1982 is ze geboren

  • nickstar

    lauren brooke je zegt loren broek ze is vrouw en woont in amerika B) de vertaalster van die boeken is sofie de lint ik doe een boek bespreking over after the storm op z'n nederlands na de storm :)

  • rocha

    29 juli 1982 engeland