Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

erotiek

  • Rob

    Ben op zoek naar een ruimdenkende dame om samen erotische verhalen te schrijven (via e-mail). Ben zelf een avontuurlijke man van 35.

    Let op: dit is geen slinkse contactadvertentie. Ik ben alleen op zoek naar schrijftalent. Geen laffe bouquet reeks erotiek, maar moderne kink.

    Graag alleen serieuze reacties. Mail me op erudiet@myway.com

  • Robert

    Als je alleen op schrijftalent uit bent, waarom moet het dan een dame zijn om ‘samen erotische verhalen te schrijven’? En waarom is je leeftijd zo belangrijk?

  • Rob

    … en zo zullen er nog 100 details zijn waar jij je aan stoort.

    Het is mijn advertentie en ik zoek wie ik zoek.

  • Robert

    Nou, uit zo'n armzalig tekstje als dat van jou zijn echt geen 100 details te halen, hoor. Ik stelde slechts twee vragen, waar ik nu nog geen antwoord op heb. Dus in de herhaling: Als je alleen op schrijftalent uit bent, waarom moet het dan een dame zijn om ‘samen erotische verhalen te schrijven’? En waarom is je leeftijd zo belangrijk?

  • Rob

    Zucht. Kun je misschien iets anders doen met je frustraties? Je verstoort mijn oproepje.

  • Robert

    Blijkbaar ben je nogal aangeslagen door mijn vragen, zelfs zo erg dat je uit het oog verliest dat dit een openbaar prikbord is waar iedereen vragen mag stellen. Ik dus ook. En aangezien ik nog steeds geen antwoord heb stel ik mijn vragen weer opnieuw: Als je alleen op schrijftalent uit bent, waarom moet het dan een dame zijn om ‘samen erotische verhalen te schrijven’? En waarom is je leeftijd zo belangrijk?

  • victor

    hahaha ik zou een boek vol kunne schrijven over jullie gefit dank daarvoor

  • zucht

    zuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzuchtzucht

  • victor

    he he dat lucht zeker op

    kan niet op je volgende oproep wachten rob

  • kalyna

    Serieus antwoord op serieuze advertentie!

    Channah je begrijpt Rob niet helemaal. Je kan het ook niet helpen, je bent maar een vrouw….

    ZUCHT!

    Ik herzie de advertentie Rob (als dat mag dan, maar ik doe het toch):

    Rob zoekt een vrouw (leeftijd niet belangrijk, maar hij is 35) om samen erotische verhalen mee te schrijven. Ze mag geen kritische vragen stellen, want daar moet hij om zuchten, maar ze mag ook geen bouqetreekstype zijn. En GEEN aanhoudend type AUB!

    Dus: Een vrouw die wel serieus nadenkt (liefst avontuurlijk) maar dan over erotiek (zonder romantiek). en ze mag alleen reageren op ZIJN advertentie zoals hij dat wil (niet verstoren of er vragen over stellen) en er zeker geen opmerkingen over maken, want dat wil HIJ niet! En als ze vragen stelt, is ze niet ruimdenkend maar irritant!

    Nou Channah, ik vrees helaas dat we geen kans meer maken…. Rob, Succes met het vinden van de ideale, serieuze,doch avontuurlijke, niet kritische, geen vragen stellende, geen romantische, ouderwetse vrouw (liefst tussen 18 en 20) om kinky doch talentvol mee te schrijven (alleen via email, niet in manuscript-vorm)! Met andere woorden succes met je cyberseks in ‘roman’ vorm (erotische bouqetmail, nieuwe trend.. wellicht?).

    Kalyna