Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik zoek een schrijver

  • Marc hulshof

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een schrijver,voor een bijzonder en indruk wekkende levensverhaal over en van mezelf.

    Er word vaak gezegd tegen mij je kunt wel een boek schrijven mischien wel 2.

    groeten marc

  • kees

    Hoi Marc,wat is je bedoeling precies.

    Een levensverhaal schrijven is niet moeilijk het is de kunst om er een leesbaar verhaal van te maken.

    Begin met een indeling bv.geboorte, jeugd,verkering,trouwen,kinderen, enz.

    per indeling beschrijf je wat er gebeurde in die tijd,schrijf in Word en laat tussen de regels een paar regels vrij.

    In deze kladversie ga je verder werken met aanvullingen van wat je later en onder het schrijven nog herinnert van je levensloop.

    Blijf deze kladversie bewerken tot die naar je zin is en laat dan iemand anders het lezen met die aanmerkingen verbeter je de kladversie en laat die overschrijven door iemand waarvan je denkt dat die het kan.

    Ik hoop dat je hiet iets aan hebt.

    Groetjes,Kees.

  • Gerrie Hulsing

    Kom gewoon a.s. zondag 25 oktober naar Purmerend.

    In zaal Concordia - Koemarkt 45 is dan de

    Dag der Vrije Schrijvers.

    Daar kun je aan de weet komen hoe zelf je eigen boek te schrijven

    (met name ook hoe leuk dat is!) welke stappen je moet zetten etc.

    Ook zijn daar schrijvers aanwezig, en redacteuren .

    Kijk op http://blogen.be/boekenblog vooe meer info.

    Groet,

    Gerrie

  • Monique Shand

    Beste Marc,

    Je bent op zoek naar een schrijver voor een boek over je leven.

    Kun je iets meer vertellen? Heb je de uitgave of de kosten van het schrijven onderzocht? Weet je hoe je het schrijven gaat financiëren?

    Ik ben een schrijver en heb in het verleden ghostwriting opdrachten gedaan. Ik heb niet de duurste tarieven, maar helaas moet ook mijn schoorsteen roken. Neem anders even contact op via studio.ics@gmail.com en we praten erover!

    Groet,

    Monique Shand

  • Dorien

    Hoi,

    Als je nog steeds iemand zoekt kun je me eventueel mailen.

    Groet van Dorien

  • Ramona den Dekker

    Beste Marc,

    Ik ben freelance tekstschrijver en wil dit eventueel wel doen.

    Wat is jouw idee bij het schrijven van jouw levensverhaal? En wat is je budget?

    Als je nog iemand nodig hebt, kun je me mailen op: ramona@creativewords.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Ramona

  • shermans@planet.nl

    Hallo Marc,

    Tja..Ik denk dat het vaak tegen meerdere mensen is gezegd (ook tegen mij)

    Wil je er mee helpen,bekijk mijn website voor de contact gegevens, als het je wat lijkt?

    Dan kan ik misschien iets voor je betekenen.

    Vriendelijke groet,

    Simone Hermans

    http://www.hermansteksten.nl

  • milez

    Hallo Marc,

    ik heb al eerder op deze “prikbord” Heidi Schoefs haar naam gesuggereerd, omdat ik een beetje een fan ben :-)

    Op haar website schrijf ze over haar aanpak van een boek schrijven.

    Ze is een toffe meid, neem gerust contact met haar op. Haar website is www.heidischoefs.com

    mileZ

  • Rob Raven

    Ik zoek een schrijver die mijn levensverhaal wil aan horen en verwerken . ik ben een man van indiese komaf.

  • joshua

    ik heb een leuk ietss voor een griezel boek enzoo maar meer ga ik neit zege

    en ik ken het zelf niet schrijfen want ik heb dyslexie dus ik ken moelijk met worden enzoo om gaan

    dus da word voor mij best wel moelijk dus als iemant me wilt helpen