Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijversgroep

  • Hannah Waterman

    kontakt met schrijvers gezocht!

    We hebben een schrijversgroep in het leven geroepen. Ons doel is elkaar kennis te laten nemen van onze teksten en

    feed back te geven en te krijgen. Tot op heden bestaat onze groep uit 3 leden. Wij zoeken nog 3 leden. Wij typeren onszelf als

    oudere beginnende schrijvers met brede belangstelling. In de toekomst willen we af en toe reizen, d.w.z. een onderkomen zoeken voor onze groep in bijv. Frankrijk of Spanje om aldaar in alle rust te schrijven en van de omgeving te genieten.

    Wij nodigen je graag uit te reageren,

    vriendelijke groeten

    Hannah Waterman

  • Sylvia van de Vijver

    Dag,

    Ik ben al een tijdje op zoek naar wat lotgenoten in het schrijfersvak. Ik heb twee boeken uitgegeven via een internetuitgever en ik voel me af en toe wat eenzaam als schrijver. Daarom zou ik graag in contact komen met mensen die ook schrijven.

    Groet,

    Sylvia

  • Dick de Jong

    Hoi Sylvia,

    Ik ben ook zo'n schrijver. Je kan me bereiken op dickdejong17@hotmail.com

    Met vriendelijke groeten

    Dick

  • Amber49

    Hallo,

    Het lijkt mij heel leuk, al begin ik het schrijven net een beetje te leren. Mijn vraag is alleen hoe jullie dit doen?

    Ik heb nog een gezin, en ben 49 jaar, ben dus nog wel gebonden aan huis.

    Weet dus niet of dit iets voor mij is nog,

    Gr. Amber:)

  • Pieter

    Hallo Hannah,

    Leuk initiatief! Mag ik mee doen?

    Mijn emailadres: pieter.synergie@gmail.com

    Graag hoor ik van je. Vriendelijke groet, Pieter.

  • Marijke Hirs

    Dag Hannah,

    Een leuk initiatief. Ik zie het nu pas. Heb je nog mensen nodig?

    Of ik mee naar het buitenland ga om te schrijven weet ik echter nog niet. Het gaat mij er vooral om schrijfsels uit te wisselen. En om vooral een deadline te hebben.

    Een vriendelijke groet van Marijke

  • Blogpop

    Hai allemaal. Schrijven is natuurlijk een eenzaam beroep. Ik denk dat de meesten van ons in dat opzicht contactarm zijn. Schrijven in het buitenland is niet mijn ding, maar om contacten te leggen hoef je natuurlijk het land niet uit. Ik heb al dertig jaar een schrijf/vertaal/redactiebureau, en kan dus over het een en ander meepraten. Laat iets van je horen, zou ik zeggen. Hartelijke groeten van Blogpop.

  • Amber49

    :)Hoi hoi!

    Lijkt mij leuk om meer te weten over je bureau, ik mis wel contacten soms, maar contacten maken is ook niet altijd even makkelijk.

    Ik schrijf zo nu en dan artikelen op Plazilla, doe soms mee aan gedichten en verhalen wedstrijden. Ook heb ik een cursus korte verhalen schrijven gevolgd.

    Erg leuk om te doen.

    Ik woon op Texel, dat kan een probleem zijn omdat je hier overal ver vandaan zit.

    De natuur hier is wel een goede inspiratie om te schrijven,

    Gr. Amber.

  • Blogpop

    Hai Amber. Ik heb gereageerd op je berichtje, maar het is vrees ik op boeken.startpagina.nl/prikbord terechtgekomen. Beginnensfout van mij, of is er iets mis met de pagina? Heb de beheerder gemaild, dus we zullen het te weten komen. Doeidoei van Blogpop.

  • Blogpop

    P.S. voor Amber: je kunt dus via boeken.startpagina.nl/prikbord bij schrijversgroep gewoon lezen wat ik je heb geschreven. Tot schrijfs.