Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lauren brooke

  • michelle

    weet iemand iets van de schrijfster Lauren Brooke? Zij is de schrijfster van de boeken Paardenranche Heartland? Ik wil namelijk een boekbespreking hierover houden.

  • Amber

    ik heb alle boeken van hearltland gelezenen ben grote fan dus ik weet er vrij veel over maar ik zou graag weten wet jij wilt weten

    michelle schreef:

    >

    > weet iemand iets van de schrijfster Lauren Brooke? Zij is de

    > schrijfster van de boeken Paardenranche Heartland? Ik wil

    > namelijk een boekbespreking hierover houden.

  • Yiying

    Hay Hay!! Ik heb een VraagJe!!

    In welk jaar is Lauren Brooke Geboren als ik vragen mag, Want ik Ga een boekbespreking over haar boeken houden.. en moet dus ook informatie over de schrijver vertellen :D

    Kuzz Kuzz Kuzz Yiying, :)

  • Noortjee

    Hee,

    Ik moet ook weten in welk jaar Lauren is geboren!

    Ik doe ook een boekbespreking over Laurens boek: Vol Vertrouwen!

    kuss kuss (:P) Noortjeeeee

  • Boeit je dat iets?

    Heey,

    Op geen enkele site staat de geboorte datum van Lauren….

    Ik hou een boekbespreking over Lauren en heb echt nodig :(

    Zo schiet ik nog niks op maarja…..

    Ik doe boekbespreking over Hindernissen :D

    Iemand.¿?¿?¿?¿?

  • Murk

    30 juli 1982

  • Sanne

    Heey, Ik ben ook bezig met een boekverslag van het boek van heratland Kiezen, nu ben ik ook op zoek naar iets over Lauren Brook, ik heb al heel wat gevonden kijk hier:

    Lauren is in Engeland geboren waar ze ook opgegroeid is, toen ze naar de basisschool ging ging ze ook op paardrijden. Binnen de kortste keren was ze helemaal verliefd op de paarden. Ze ging een keer op vakantie naar Virginia en werd meteen helemaal verliefd op deze Amerikaanse stad, en vond het een leuk achtergrond voor haar nieuwe boeken De Paardenranche Heartland. Toen begon ze te schrijven en paarden verhalen te bedenken. In dit jaar heeft ze weer 3 nieuwe boeken geschreven Zoals: Een sterkeband, Veranderingen en Vrijheid.

    Met de leeftijd en gebooorte jaar ben ik nu mee bezig daar hou k julliemee op de hoogte:P

    Groetjes sanne

  • hnjkl

    Ik ook

  • dafne

    heey

    ik ben dafne en ik moet een boekbespreking maken tegen maart ik weet dat dat nog lang duurt maar ik wil al voorbereid zijn: mijn volgende vraag is wanneer ze is geboren hoe oud ze nu is en wat haar voorbije leven was

    xxxxjes dafne

    (:P)

  • Femke

    Hallo Lauren,

    Mag ik een paar vragen stellen aan jou voor een boekbespreking?

    Groeten Femke