Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Illustrator gezocht voor kinderboek

• Merel Zomer

Wie wil en kan een kinderverhaal illustreren? Het verhaal gaat over pinguïns die in Suriname terecht komen nadat hun ijsschots is gaan drijven. Het verhaal is vooral om voor te lezen aan kinderen in de leeftijd van ongeveer 6 jaar.

Wij (de schrijvers) zijn amateurs, maar willen dit boek graag aanbieden aan een uitgeverij en we hopen meer op te vallen door het geïllustreerd aan te bieden.

Als je interesse hebt: merel_zomer@yahoo.com

• Monique

Hoi Merel,

Kijk eens op Redactiestart.nl en Villamedia.nl. Voldoende aanbod!

Succes, M

• Y. van der Veen

Hallo..

Ga naar Google en type de naam Emmy Meester in zij heeft haar CV op internet staan zo kan je direct zien of t wat voor je is.

• Jacob Hoekstra

nog steeds op zoek?

ik ben student illustratie in utrecht en vind het fantastisch om op deze manier wat ervaring op te doen. Als jullie nog op zoek zijn stuur ik graag wat voorbeeld werk op.

• Merel Zomer

Hallo Jacob! Wij zijn nog steeds op zoek naar een illustrator. Je hebt mijn emailadres, ik kreeg niet jouw adres bij je reactie. Als je iets wil opsturen: graag en leuk! Mail me en dan stuur ik mijn huisadres. Groetjes, Merel

• kurt

Hoi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een schrijver of schrijfster waar ik mijn inspiratie mee kwijt kan…mijn stijl van tekenen voegt zich aan met die van Lisbeth Zwerger tot het abstractere werk van Knudde…Groetjes…Kurt

• Joyce van der Weegh

Hallo,

Naast mijn opleiding teken ik erg graag het lijkt me dan ook erg leuk en spannend om de illustraties voor uw kinderboek te maken. Ik heb al eerder een opdracht gehad voor de landelijke schoolkrant om een illustratie (A4grootte) te maken volledig naar hun wens. Ook heb ik enkele flyers gemaakt voor de jongerendisco Bassmint die ik samen met een aantal vrienden heb opgezet.

Ik ga graag uitdagingen aan en dit lijkt mij ook een geweldige uitdaging. Als u mijn tekenstijl (cartoon tot realistisch) wilt zien kunt u contact met mij opnemen en kan ik u een aantal voorbeelden sturen van mijn tekeningen.

Ik hoop spoedig een reactie van u te vernemen.

Met vriendelijke groet,

Joyce van der Weegh

• Merel Zomer

Hallo Joyce! Leuk je reactie. Wie weet kunnen we iets voor elkaar betekenen. Wil je me je emailadres of andere gegevens mailen naar merel_zomer@yahoo.com

Groetjes, Merel!

• Eerin

Hoi!

Kom eens kijken op eerin.mystics.nl, er staan geen kinderillustraties bij al kan ik die wel maken. In ieder geval krijg je hiermee een beetje een idee van wat ik zou kunnen.

Groetjes,

Eerin

• Sarah

Hallo Merel,

ben je nog steeds op zoek, ik ben een illustaror voor kinderboeken. mocht je geinterresseerd zijn, mail ik je graag een aantal van mijn tekeningen.

groeten, sarah