Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Illustrator gezocht voor kinderboek

• Laura Stoppelenburg

Hallo Madelief,

Op het moment ben ik PABO-studente. Ik heb weinig ervaring met het illusteren van boeken, maar het zou me geweldig lijken om dit te doen. Omdat van tekenen houd en omdat ik nu met mijn studie erg bezig ben met hoe kinderen leren en daar graag aan bij wil dragen. Op de middelbare heb ik wel tekenen in het pakket gehad en zelf teken ik eigenlijk dagelijks. Begrijpelijk is het als je liever een ervaren illustrator wilt hebben maar ik hoopte dat je de uitdaging aan zou durven.

En ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd naar het verhaal, geen doorsnee verhaal zeg je, waar gaat het over?

vriendelijke groet,

Laura Stoppelenburg

• Merel Zomer

Helaas heb ik voorlopig even geen illustrator meer nodig. De oproep is al twee jaar oud en ik heb ondertussen iemand gevonden voor het boek waar ik toen mee bezig was. Ik ben nu met een nieuw boek bezig en als dat klaar is, dan neem ik met een van jullie contact op of zet een nieuwe oproep.

Ik vind het wel superleuk dat ik zoveel enthousiaste reactie heb ontvangen. Heel veel dank daarvoor!

Met groet,

Merel Zomer

www.merelzomer.com

• Sylvia

Beste Madelief,

Ik weet helemaal niet of je oproep nog geldt. Ik ben voor mijn zoontje van 12 op zoek naar iemand die zijn/haar boek wil laten illustreren. Hij kan geweldig tekenen en zou zo een boek kunnen illustreren. Hij heeft ook maar 1 wens voor zijn toekomst (tekenaar).

Groet,

Sylvia

• Natalie Wouters

Beste Mevrouw Zomer,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Natalie Wouters, een 21 jarige studente uit Eindhoven.

Momenteel zit ik op de Kunstacademie in Den Bosch, en ik studeer beeldende kunst.

In mijn vrije tijd hou ik me vooral bezig met tekenen. Ik heb al ervaring met het maken van illustratie's voor een kinderboek. Dat ging over een honingbij, die een vlinder wil zijn. Dit zijn de leukste opdrachten, omdat je je fantasie los kunt laten!

Ik zou het erg leuk vinden om mee te helpen aan het boek. Misschien kan ik wat werk opsturen?

Ik hoop dat u nog een illustrator zoekt, want het lijkt me geweldig om te doen!

Groetjes,

Natalie Wouters

• Merel

Beste Natalie,

Helaas ben ik niet meer op zoek naar een illustrator, maar bedankt voor je reactie.

Groeten,

Merel

• Saloua

Hallo,

Ik kan en wil erg graag een kinderboek aanvullen met illustraties. Ik kan verschillende stijlen aan. Interesse:

0485 80 10 12

Lieve groetjes,

Saloua A.M