Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Illustrator gezocht voor kinderboek

• merel zomer

Hoi Sarah,

Leuk dat je interesse hebt, maar helaas ik ben al voorzien!

Groetjes, Merel

• Linda

Beste Moniek,

Ik ben zelf een illustrator en met name voor kinderboeken vind ik het erg leuk om te illustreren. Ook hou ik veel van dieren en vind het erg leuk om deze te schilderen dus het onderwerp spreekt mij zeker aan. Ik weet niet of u al iemand gevonden heeft maar ik zou u graag werk van mij willen doorsturen.

Ik hoop snel iets van u te mogen horen

Groeten Linda Verweij

• Ricardo Diaz

hoi ..ik ben ricardo en ik ben een illustrator mbo niv.2 ik ben nu bezig met hbo

en ik hou van tekenen…hmm?

• vincent de kooker

Heeft u al iemand voor de illustraties?

Of misschien heeft u weer iemand nodig.

Ik heb een eigen site misschien wilt u daar eens kijken.

www.vincentdekooker.nl

onder knopje projecten en dan literair festival winternachten en onder mapje grafisch/ flyer /posters. mijn schetsboek komt nog online

dank

vinecnt

• De Baets

De site waar u mijn werk kan bezichtigen is nog primitief, maar je kan er mijn portfolio downloaden, en eens kijken wat mijn mogelijkheden zijn.

http://webs.hogent.be/~030329dd/public_html/divine.html

vriendelijke groetjes,

Divine

• Carolien Westermann

Beste Merel,

Het lijkt me heel erg leuk om een kinderboek te illustreren, zelf ben ik voor school ook vaak bezig hiermee! Ik volg namelijk de opleiding visualiseren/illustreren aan het grafisch lyceum!

Zelf ben ik erg veel bezig met het kinderboekenstijltje!

Hier is alvast een link naar mijn site, voor als je mischien interesse zou hebben!

caroliena.deviantart.com

Vriendelijke groet,

Carolien westermann ( carolienwestermann@hotmail.com

• Roberto Vogels

Stan groenland Cartoonist & Illustrator

Hallo, ik zag uw oproep naar een Illustartor voor een kinderboek. Een goede vriend van me is een zeer verdienstelijk Cartoonist & Illustrator. U kan een gedeeltelijke impressie zien op zijn website. Daarnaast bied hij de mogelijkheid om meer van zijn werken te laten zien door middel van een portfolio. Hij heeft al voor veel verschillende grote en kleine bedrijven gewerkt en daar zijn zijn creaties erg verschillend leuk, mooi en grappig. Zijn creaties bestaan uit kwaliteit en fantasierijke aspecten. Nou ja, je kan altijd een kijkje nemen of contact met hem openemen. http://stangroenland.exto.nl/

Groetjes,

Roberto

• Madelief

Gezocht: illustrator voor een prentenboek voor peuters.

Het prentenboek dat ik geschreven heb beslaat 20 pagina's.

Het is geschreven voor peuters. Geen doorsnee verhaal, maar een verhaal met een duidelijk doel. Ik zou het geweldig vinden om in contact te komen met een bevlogen illlustrator.

Ik wil het prentenboek door een uitgeverij laten uitgeven. Deze beschikken natuurlijk ook over illustrators, maar ik denk dat een fraai uitziend kant en klaar produkt met inhoud meer kans maakt binnen het fonds om uitgegeven te worden.

Groet Madelief

• Linda

Beste Madelief,

Ik zie je oproep naar een illustrator en “toevallig” ben ik er een:)

Volgens mij kan je hier alleen geen afbeeldingen bijvoegen dus zou u misschien uw e-mail adres willen geven? Dan kan ik het opsturen.

Alvast bedankt

groeten Linda verweij

• Tanya van Loenen

Beste Madelief,

Het lijkt me een leuke opdracht, is dit nog steeds actueel?

Zo ja, zou je me dan wat meer informatie kunnen geven over het boek en de stijl van de tekeningen?

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Tanya van Loenen

Fotografie van Loenen

www.fotografievanloenen.nl

tel:06-36140210