Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijver journalist ghost writer gezocht

• wordpainter

Intrigerend om zo'n bericht te lezen. Slechts een paar woorden die mij doen afvragen

wie of wat zit hier nu achter?

De dwaas beziet de wereld vanaf grote hoogte

Hij vraagt zich af waarom vogels nesten maken in zijn lange

verwilderde grijze baard.

Soms ben ik die dwaas maar meestal wil ik hem zijn.

Met groet

• milez

Indien je nog iemand zoekt ik ben dit ontdekt: Heidi Schoefs en ze heeft veel affiniteit met Filosofie, psycho, etc…

• S.Wijnveld

Ik zou graag eens praten want de steekwoorden spreken me wel aan. Ik schrijf graag en heb inmiddelos twee boeken geschreven en diverse korte verhalen.

• Ko Nieveer

Uw oproep dateert al van een paar maanden geleden. Heeft u inmiddels de ghostwriter gevonden? Zo niet, dan kan ik u misschien behulpzaam zijn. Ik heb een psychologische achtergrond en ben dus gewend aan de complexe zaken waarin een mens verwikkeld kan raken. Het is mijn tweede natuur geworden om die te ontrafelen en er een begrijpelijke en aantrekkelijke tekst van te maken. Ik ben benieuwd naar uw verhaal. Intussen alvast een vriendelijke groet.

• Lodewijk

goedemiddag,

ik ben op zoek naar een ghost writer die met mij een boek wil schrijven over Tantra. Ik heb zelf in principe bijna alle informatie, maar ik zoek iemand die het leuk vind om dit uit te werken.

met vriendelijke groet

Lodewijk

• clair

Ooom ik zoek een ghost writer, iem die affiniteit geeft met gezond eten. Het wordt een boek maar wel heel anders dan anders over voedsel en gezond leven.

• PG

Beste,

Ik zoek een medeschrijver voor mijn verhaal. Heb zelf nog geen boek geschreven, hell, feitelijk nog nooit een boek fatsoenlijk gelezen.

Maar toch weet ik sinds mijn 10de levensjaar wat het project van mijn leven gaat moeten zijn. Met name het optekenen van mijn levensverhaal. Een dubbelleven vol schaamte en vernederingen, vol moed en naïviteit, maar ook karakter en doorzettingsvermogen.

Het verhaal van de jongen die al zijn cappaciteiten in het niets ziet verdwijnen door een voor andere onzichtbare handicap.

Een verhaal waardoor zelfs mijn ouders mijn beweegredenen en beslissingen snappen.

Mvg,

PG

• Carli Varga

Gezocht ghostwriter die mijn levensverhaal wil omzetten in een boekvorm. Graag contact Gr. carli

• kim

Hallo Carli Varga,

Heeft u al een ghostwriter gevonden? Ik studeer nog journalistiek, maar ben er druk mee bezig om een carriere te krijgen als schrijver. Misschien kan ik u helpen met het op schrijven van uw levensverhaal… Ik ben altijd erg geïnteresseerd in de verhalen van anderen, vandaar dat het mij leuk en interessant lijkt om voor iemand het verhaal te schrijven.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Kim Elverding

• Chris

Kim ik heb een interessant verhaal voor je het is op het moment in de media het is nogal heftig

bij interesse even een privebericht sturen waarschijnlijk kunnen we elkaar helpen

mvg chris