Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijver journalist ghost writer gezocht

• gré

Hallo Kim

Al jaren loop ik met het idee en boekof artikel te schrijven over de gevolgen voor een vrouw na een scheidng.

Dit is een onderwerp waar veel vrouwen zich in herkennen en weinig of geen aandacht aan wordt gegeven in de media en boeken.

Ondanks dat ik erg van schrijven hou,zou ik niet weten hoe ik dergelijk artikel moet schrijven

Iets voor jou?

Met vriendelijke groet

Gré 68 jaar

• Ferdi

Hallo,

Ik zoek een schrijver die mijn biografie wil op schrijven en er een boek van wil maken.

Uiteindelijk is het doel dat het boek ook echt in de winkel te koop wordt aangeboden.

Mijn verhaal gaat over hetgeen ik heb meegemaakt. Verdacht, vastgezet en voorgeleidt door justitie, een heel leven op zijn kop gezet…..onterecht.

Bent u die getalenteerde schrijver die interesse heeft mijn verhaal op te schrijven?

Mail naar ferdinandboll@hotmail.com

• Carli Varga

Hallo Kim

Te gek dat je dat wil gaan doen. Ik wilde je vragen zo vlug mogelijk contact te gaan zoeken dan kunnen we iets afspreken.

Gr. Carli

• Carli Varga

mijn e mail adres is carli_varga@hotmail.com

• Eddie van de Wiel

Goede dag ,

Ik ben op zoek naar iemand die mijn levensverhaal in boekvorm zou kunnen weergeven . Ik ben bereid hier voor te betalen .

Ik hoor graag van U ,

Eddie van de Wiel

• Marianne Peters

Dag,

Mijn naam is Marianne Peters, ik ben tekstschrijver/ghostwriter. Om te zien wat ik doe kunt u mijn website bezoeken: www.taalhof.nl

Mocht dit u aanspreken dan kunt u via de site contact met me opnemen.

Wellicht horen we wat van elkaar.

Met hartelijke groet,

Marianne Peters

Taalhof tekstbureau