Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijver journalist ghost writer gezocht

• Ro

Hallo,

Ik zoek een schrijver voor 1 of 2 boeken. Ik heb de verhalen al geruime tijd in mijn hoofd zitten, en heb zelf ook proberen te schrijven. Dit was helaas geen succes, vandaar mijn oproep.

Het gaat om 2 verhalen:

1) maatschappelijk psychologisch 2) misdaad romantisch met veel surrealisme.

Alvast bedankt voor de reactie.

Gr. Ro

• Imke

Hallo Ro,

Ik heb wel interesse in het schrijven van een van de verhalen. Zou je me er iets meer over kunnen vertellen? Misschien dat we elkaar kunnen helpen.

Groet,

Imke

• Katrien

Hallo,

Ik zoek iemand die mijn verhaal (zal het hier niet vertellen) op papier kan zetten zodat ik iets

heb om aan mijn kinderen na te laten en indien het mij bevalt zou ik het graag laten verschijnen

want ik denk dat er veel vrouwen of mannen in mijn geval zitten en er iets zullen aan hebben.

Katrien

• Caraca19

HI Kim , graag wil ik met je praten voor het verwoorden van mij verhaal. Voor info kan je kijken naar mijn posting 2 dagen terug.Mocht het je interesse hebben dan hoor ik het graag.

J

• yousri

ik heb hulp nodig bij mijn scriptie ce, en zoek drm een getalenteerde scriptie schrijver ce die weet welke termen men gebruikt en wat er van een afstudeerder verwacht wordt.

graag hoor ik snel van je!

Gr Yous

• Imke

Hallo J,

Mag ik vragen waar je verhaal over gaat. Misschien dat ik kan helpen met het opschrijven ervan. Ik heb een achtergrond in de journalistiek.

Groet, Imke

• Inge

Ik ben op zoek naar een ghostwriter (het liefst een christelijke), die mijn autobiografie in een boek wil opschrijven. Ik wil mijn levensverhaal graag delen. Wie kan van mijn levensverhaal een waardevol boek maken, dat ook nog verkocht kan worden?

• Ruud van den Berg

Inge Schreef:

——————————————————-

> Ik ben op zoek naar een ghostwriter (het liefst

> een christelijke), die mijn autobiografie in een

> boek wil opschrijven. Ik wil mijn levensverhaal

> graag delen. Wie kan van mijn levensverhaal een

> waardevol boek maken, dat ook nog verkocht kan

> worden?

Goedemiddag Inge,

Vandaag las ik je oproep om in contact te komen met een ghostwriter

van liefst christelijke huize.

Ik wil u graag laten weten dat ik u van dienst zou kunnen zijn voor het verwezenlijken

van boek. Ik ben een christelijke tekstschrijver met ruim 20 jaar ervaring in het schrijven

van teksten, zoals boeken, lezingen enz. Ik zou het het een eer vinden uw autobiografie in

boekvorm te mogen verzorgen.

In afwachting van uw reactie zend ik u vriendelijke groeten,

Ruud van den Berg

Zutphen

www.sprekenleren.nl