Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

illustrator gezocht

• Madelief

Ik ben op zoek naar een illustrator voor mijn prentenboek voor peuters.

Groet Madelief

• Els

Dag Madelief,

Ik stuur je bij deze het webadres van een illustrator. al enige jaren exposeert ze in een gallerie in Haarlem, waar haar olieverven de winkel uitvliegen!

Het is dan ook prachtig.

kijk ven op http://www.catrienerenstein.nl

• Janita

Hallo Madelief,

Ik ben onlangs afgestudeerd aan de kunstacademie, richting grafisch ontwerp en illustratie. Ik ben bezig met het opzetten van mijn eigen bedrijf en daarom op zoek naar opdrachten, zowel grafisch ontwerp als illustratie. Ik zag je oproep staan en misschien kan ik iets voor je betekenen. Helaas is mijn website nog niet online, maar ik kan je, bij interesse, via de mail wel wat werk van mij toesturen.

Groeten van Janita

• Channah

Ik vind het uiterst merkwaardig om een prentenboek voor peuters te vervaardigen zonder dat de prenten er zijn.

• rosa

Hoi Madelief,

Waar gaat je boek over?

Neem een kijkje op mn site, onder in opdracht bij umcg staat werk dat ik voor kinderen heb gemaakt.

Ik wil ook wel een proef illustratie voor je maken…

ben benieuwd wat je er van vind!

Groet Rosa

www.rosavanderkamp.nl

• Karin Creemers

Beste Madelief,

Mijn naam is Karin Creemers en ik ben sinds enige jaren actief als freelance illustrator voor zeer uiteenlopende doeleinden. Op mijn website www.karincreemers.exto.nl kun je wat werk van mij hand zien.

Ik ben benieuwd naar het verhaakl wat je bedacht hebt voor je prentenboek en zou het leuk vinden daaraan mee te werken. Misschien kan ik een proefillustratie maken als ik weet waar het over gaat en welke stijl je in gedachten hebt?

Hoor graag van je,

groetjes Karin.

• c philippo

Beste Madelief,

Wat voor stijl illustrator zoek je? Mijn werk is te zien op www.littleshopofgifts.nl en www.letmebecreative.nl. Mocht je interesse hebben hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

CIndy Philippo

• Nadya Slenders

Goedemiddag,

Graag reageer ik door middel van dit bericht op uw advertentie (illustrator gezocht).

Mijn website is momenteel nog onder constructie maar op www.nadyart.nl kunt u misschien al enige indruk krijgen van mijn tekenstijl.

Zelf speel ik al een tijdje met het idee van het illustreren van een kinderboek maar helaas ben ik in schrijven geen held!

Vandaar ook dat ik reageer op uw advertentie.

Als u te spreken bent over een eventuele samenwerking hoor ik heel graag van u!

Met vriendelijke groet,

Nadya Slenders

• Priscilla Oostrom

Beste Madelief,

Ik reageer hier ook graag op! Ik ben benieuwd of je nog op zoek bent naar een illustrator.

Je kunt een kijkje nemen op mijn website; www.zzoet.nl daar kun je onder: assortiment>andere producten/diensten>illustraties een kijkje nemen in de tekeningen die ik tot nu toe gemaakt heb.

Op het moment ben ik bezig met het tekenen voor een sprookjesboek wat in december dit jaar uitkomt.

Je kunt mij bereiken op: info@zzoet.nl

Groetjes,

Priscilla

• Matthea Odolphie

Hoi Madelief!

Misschien wil je ook even op mijn site kijken?

www.mattheaodolphie.nl

Onder de rubriek ‘kinderboeken’ vind je twee prentenboeken die van mij zijn uitgegeven. In de andere rubrieken staan wellicht ook interessante dingen…

Groet,

Matthea Odolphie / Illustrator