Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

illustrator gezocht

• Ontwerp Studio Gijnig

Beste Madelief, indien je nog geen illustrator hebt gevonden nodig ik je graag uit op mijn site: www.studiogijnig.nl

Groeten esther van gijn

• Harry Hendriks

Hallo Madelief,

Wellicht dat ik van dienst kan zijn?

Neem een kijkje op mijn website: www.harryhendriks.nl

Mvg,

Harry Hendriks

• Linda

Hallo Madelief,

Ik zie dat je al veel reacties hebt ontvangen op je mail, maar ik wil toch graag nog reageren. Misschien ben je datgene wat je zocht nog niet tegengekomen en wil je nog een kijkje nemen op mijn site?

www.heppielin.nl

groet!

Linda

• Joyce Ebbing

Hallo Madelief,

ik weet natuurlijk niet naar het type illustraties je op zoekt bent. Je kunt een kijkje nemen op mijn site www.joyceebbing.nl(onder constructie) of op http://www.schrijverzoektillustrator.nl/Joyce%20Ebbing.html

Ik ontwerp o.a. kinderkamerbehang..

groetjes Joyce Ebbing

• palmer

Ja inderdaad. Dat is net zoiets als een schrijver zoeken voor je roman….

• Channah

Precies! :-)

Maar aan de reacties die hier te lezen zijn is het blijkbar normaal…… Hoewel ik mij van de illustratoren voor kan stellen dat ze een betaalde opdracht niet laten schieten.

• Peter

Beste Madelief,

Hoewel je advertentie dateert van een aantal maaden geleden

wil ik graag toch nog even reageren.

Ik ben een hobbyist en teken al sinds ik een potlood vast kan houden.

Ondanks ik geen opleiding in de richting van grafisch of illustratie heb gevolgd

wil ik u toch graag uitnodigen om eens een kijkje te nemen op mijn website… http://pidaji.deviantart.com.

Groetjes Peter,

• Sab van Dam

Dag! Je kunt me mailen als je nog geen illustrator hebt,of voor een evt later project nog iets nodig hebt… dan stuur ik wat werk! Ik ben illustrator kinderboeken en styliste kinderkleding, met vr gr !

• Elias

Hallo,

als je nog steeds opzoek bent naar een illustrator, stuur me dan een mail, dan mail ik je meteen mijn cv en digitale portfolio door.

Ik ben net afgestudeerd als grafisch/illustratief ontwerper.

Alvast bedankt!

groeten,

Elias

• J.L. Jones

Wauw, fantastisch, wat een hoop creatief talent!