Hoi! Als je advertentie nog geldt werp ik me graag op als illustrator!
Kijk even naar mijn werk op mik-art.webs.com.
Als je het ziet zitten hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet, Mike Bolder
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBeste madelief,
Ik ontdekte jouw oproep via google en nu is mijn vraag heb jij een illutrator gevonden? Het is namelijk zo dat ik zelf ook nog 1 zoek. Kun jij mij eventueel verder helpen? Het betreft ook kleuterboeken. Hoop van je te horen.
Groetjes Lisa
Madelief schreef:
>
> Ik ben op zoek naar een illustrator voor mijn prentenboek
> voor peuters.
>
> Groet Madelief
Hi,
Je zoekt nog een illustrator voor je boek. Misschien kunnen wij wat voor elkaar betekenen. Ik kan je het beste doorverwijzen naar mijn website om een beeld te krijgen van wat ik zoal maak het adres is:www.michellebuffart.com Onder het kopje dieren voor kinderen, prentenboek Kromzwaard, voor kinderen in de gallery zie je werk wat voor kinderen/peuters van toepassing zou kunnen zijn.
Ik ben woonachtig in Amsterdam. Graag hoor ik van u/je of mijn stijl jou aanspreekt en wat je verhaal is en wat je in gedachte hebt om je boek en verhaal vorm te gegeven.
Je kunt me mailen maar ook bellen:06-30349664
Met vriendelijke groet,
Michelle Buffart
Beste Madelief,
Als je nog steeds op zoek bent naar een illustrator dan wil graag mijn diensten aanbieden. Ik ben op dit moment ook bezig met een kinderboekenserie voor peuters en een serie voor 7-8 jarige. Mocht je interesse hebben kijk dan op www.illustratieenzo.nl
Groet,
Yvonne Windhorst-Maakant
Illustratie en Zo
Hallo!
mijn naam is Caterina en ik ben een afstuderende (juni 2009) studente aan de opleiding Reclame, Marketing en Communicatie Management te Amsterdam.
Ik ben een ervaren illustrator, danwel in de reclamewereld, als schetser van presentaties/concepten en ontwerper van enkele logo's. Mijn professionele werk is helaas van rechten voorzien! Wel, zou ik altijd nog een paar illustraties kunnen maken op aanvraag of ander (vrij) werk kunnen laten zien. Dan kunnen we ter plaatse eventueel verder krabbelen en babbelen.
Mijn passie is dan ook te vinden in loss krabbels die niet commercieel van aard zijn en waar ik mij helemaal in kwijt kan!
Zou het super vinden om hieraan mee te mogen werken.
Hoor graag van u!
Vriendelijke groet,
Caterina Moraga
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?