Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

columnist gezocht

• Ischa Noteboom

Goedemorgen,

Bij deze wil ik aangeven dat ik zeer geinteresseerd ben in de door u beschikbaar gestelde functie.

Ik ben (nu nog) een hobbyschrijver werkend aan een roman waarvan ik voornemende ben deze uit te brengen voor het einde van dit jaar.

Verder ben ik een trouwe blogger en kan iedereen volgen wat ik meemaak.

Overigens heb ik natuurlijk overal een (genuanceerde) mening over en wil ik deze ook graag kenbaar maken aan iedereen die het wil lezen.

Schrijven geeft mij enorm veel voldoening, het is mijn leven.

Bij deze hoop ik snel een bericht van u te mogen ontvangen,

Hoogachtend,

I.K. Noteboom

• Ischa Noteboom

Goedemorgen,

Bij deze wil ik aangeven dat ik zeer geinteresseerd ben in de door u beschikbaar gestelde functie.

Ik ben (nu nog) een hobbyschrijver werkend aan een roman waarvan ik voornemende ben deze uit te brengen voor het einde van dit jaar.

Verder ben ik een trouwe blogger en kan iedereen volgen wat ik meemaak.

Overigens heb ik natuurlijk overal een (genuanceerde) mening over en wil ik deze ook graag kenbaar maken aan iedereen die het wil lezen.

Schrijven geeft mij enorm veel voldoening, het is mijn leven.

Bij deze hoop ik snel een bericht van u te mogen ontvangen,

Hoogachtend,

I.K. Noteboom

• Maria

Goedemiddag Nelson,

De organisatie werft kleinschalig. Als je meer informatie wil is het wellicht handig een mail te sturen. Ik adviseer je een mail te sturen naar: illusions.beheer@live.nl

Dit is niet het officiële mailadres, maar deze is wel in noodgevallen (avonduren en weekenden) bereikbaar. Omdat je al even wacht op een reactie lijkt dat me de snelste weg!

Vriendelijke Groeten!

Maria

• Jack_F

Beste Maria,

Dat klinkt leuk en interessant. Ik zou graag iets meer willen weten over de organisatie voordat ik weet of het iets voor mij zou kunnen zijn. Ik kan je een linkje sturen van mijn blog, zodat je zelf kunt oordelen over mijn schrijfkunsten.

Groet,

Jack

• Jolein van der Ven

Beste Maria,

I might be your girl! Ik schrijf al mijn hele leven verhaaltjes, gedichtjes etc. En sinds een paar jaar ook columns die tot nu toe alleen nog de schoolkrant hebben gehaald.

Maaarrrr ik heb onlangs een gedichtenbundel geschreven over het studentenleven, deze komt vrijdag uit : Wij zijn jong en kunnen alles.

Ik schrijf vooral over het studentenleven (studente Journalistiek, op kamers in Tilburg) maar ook over algemene dingen, dingen waarin iedereen zich zou kunnen verplaatsen.

Interesse? Mijn email staat vermeld!

Groetjes,

Jolein van der Ven

• René

Columns schrijven? Volgaarne! Dat kan droog, vrolijk of hilarisch. Dat kan informatief, amuserend of het heden ten dage zo populaire vrij uitende van een mening. Mijn ervaringen liggen in diverse richtingen en ik kan ze desnoods voorzien van passende illustraties. Kijk eens op dekleineschaal.nl en vraag dan vooral verder.

Groet,

René

• Eelco van Wieringen

Indien het over culinaire Journalistiek betreft, ben ik je man!

Mvg,

Eelco

• marina Liebregts

Ik wil graag iets meer weten over dit project

wellicht is het iets voor mij?

zie

www.typewriter.nl

me vriendelijke groet

marina Liebregts

• Mijke

Bent u nog steeds op zoek naar columnisten? Zo ja, zou u dan even contact met me kunnen opnemen? Dan kan ik u een paar columns laten zien die ik voor ons verenigingsblad (Kleine Maatje, VOC) geschreven heb.

Met vriendelijke groet,

Mijke van Poppel

mijkevanpoppel@gmail.com

• Shannon Isarin

Hai Maria,

je hebt vast al tig en tig berichtjes en reacties gehad, maar ik wil ook een poging wagen.

Heb je voor mij wat extra informatie?

hartelijke groet

shannon Isarin