Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

columnist gezocht

• Desiree

@ Christa,

Leuk gedaan !!

• moes

Hoi,

Ik heb wel interesse!

Of is het al niet meer nodig?

Ik hoor het wel.

Groet,

Moesje

• Monique

Dag Maria,

Bij deze dus: ik heb interesse…

Wat nu?!

Groets,

Monique!

• Ties Guitsen de Vries

Ik las deze oproep en vroeg me af of er nog een columnist gezocht wordt.

• Ties Guitsen de Vries

columnist aangeboden

• tonny

klinkt wel interessant, als columnschrijfster heb ik wel interesse, maar… een professionele organisatie en dan voor niets teksten leveren? of heb ik dat verkeerd begrepen?

vriendelijke groet

tonny van der putten

• Maria

Dit is niet meer vaccant. Wegens het grote aantal reacties wil ik echter het volgende aangeven:

Er wordt in 2011 door de eigenaar middels een nieuw concept, een schrijversclub opgestart. Het is een heel ander project en nog niet vast vormgegeven.

Maar wellicht hebben enkelen die interesse hadden in het schrijven van een column, een vernieuwde interesse in deelname aan de schrijversclub.

Wat algemene informatie:

Deelname is op vrijwillige basis, maar bied ook een mooie mogelijkheid om online schrijfsels te publiceren, via de site van de club.

Er wordt wel van je verwacht dat je wekelijks schrijft - uitzonderingen daargelaten. Afhankelijk van je schrijf/tiksnelheid resulteert dit in 1 tot 2 uurtjes besteding per week. Verder is er een forum en er zijn nog wat andere zaken in ontwikkeling, maar dat is even afhankelijk van de ontwikkeling van dit project.

Als je interesse hebt om vrijwillig wekelijks wat tijd te besteden op dit forum, schrijfsels online zetten etc. dan kan je een mail sturen.

Misschien leuk voor het opbouwen of bijwerken van je cv - mbt schrijversaspiraties.

Je kan een berichtje sturen op schrijf@hotmail.nl .Bij voorkeur vóór 5 december 2010.

Groeten & misschien ‘Tot Schrijfs’!

• Karline Veenen

Hoi,

zoeken jullie nog een columniste?

lees dan dit even:

http://www.webregio.nl/west-friesland/regionaal-nieuws/artikel/1874947/mensonterend.aspx

http://karlineveenen.webklik.nl/page/karline-veenen

ik doe graag mee!

Groetjes

Karline

• Tessa Krings

Hallo Maria,

Helaas zie ik nu pas de oproep.

Zoek je nog columnisten?

Mocht je willen, stuur ik je graag een keer een column van mij door.

En wellicht hebben jullie nu of in de nabije toekomst een columnist nodig!

Groeten,

Tessa Krings