Hallo,
Ik ben een hulpverlener met een eigen praktijk.
Ik schrijf daarnaast regelmatig columns, artikelen en levensverhalen van clienten ter verwerking van hun problemen.
Ik sta open voor nieuwe opdrachten
Vriendelijke groet,
Dorien
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBeste Dorien,
Al lange tijd denk ik na over het schrijven van een boek.
Dit zou moeten gaan over de meer dan 6 jaar durende kafkiaanse toestanden die ik met bepaalde instanties ervaren heb en nog.
Dit om zaken te verwerken voor mijzelf, mogelijk ook voor een ander, als waarschuwing en mogelijk politiek zaken aan de kaak te stellen.
Echter blokkeer ik als ik er zelf aan begin.
Vertellen lukt, maar het zelf op papier zetten niet.
Ik zoek dus iemand waar ik mijn verhaal kan vertellen, vele dossiers en documenten als feitelijk bewijs en achtergrond, zodat de ander, jij dus, het opschrijft en we samen tot een boek komen en dat laten uitgeven.
Mocht je interesse hebben, of iemand anders weten hoor ik graag van je, gr Blue
Mijn naam ik Kelly ik ben 21 jaar. Ik ben geboren in Rotterdam. Toen ik 3 jaar oud was ben ik samen met mijn ouders en mijn broer naar zuid Afrika verhuisd. Ik heb daar tot mijn 12de jaar gewoond. Toen uik weer in nederland kwam wonen ging alles fout slechte relatie drugs prostitutie alles
ik heb al heel wat kunne typen maar gezien mijn borderline kan ik het moeilijk voet bij stuk houden en wil dolgraag mijn verhaal doen.
mvg Kelly
Beste Dorien,
ik zal me eerst even voorstellen.
Ik ben Luis Scholten, 28 jaar en woonachtig vlakbij Rotterdam. Ik ben vader van een zoontje van 8 maanden en ben 4 maanden geleden mijn partner, en dus ook de moeder van mijn zoon, kwijtgeraakt aan een hele zeldzame beenmergziekte. Er zijn ook nog wat dingen aan vooraf gegaan die ons ‘geval’ tot een bijzonder geval maakt, en ik zit op dit moment nog in een juridisch proces om mijn zoon wettig tot de mijne te laten verklaren, met alle bureaucratische rompslomp ( lees: wanhoop ) van dien.
Ik heb genoeg stof voor een boek over echte liefde, pijn, onzekerheid, klein geluk, tegenslag en nog een waslijst van zulke trefwoorden.
Zo komen we op het inroepen, in ieder geval trachten, van uw hulp om een boek te schrijven, omdat ik met mijn kindje en alle rompslomp zoveel bezig ben,dat het alleen nooit gaat lukken.
Ik heb het verhaal in een notendop ( 2 A4- tjes ), voor als u interresse heeft.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik,
Luis Sholten
Hallo,
Ik ben bezig met mijn autobiografie. Ik heb nu 16.500 woorden maar nu loop ik vast. Ik heb heel veel mee gemaakt en in de 41 pagina's die ik geschreven heb staat alles in wat ik kwijt wil (sommige dingen moeten gewoon privé blijven). Maar dit is te weinig om een goed boek te maken.
Mijn boek gaat over mijn ziektebeeld Borderline. Over hoe ik opzoek ben gegaan naar een “vaderfiguur” en uiteindelijk misbruikt werd door een pedofiel. Het gaat dus metname over mijn misbruik door een pedofiele man en over mijn borderlineproblematiek.
Ik heb een paar mensen mijn tekst laten lezen (ook mensen die ik niet ken) en het werd als een heftig boek ervaren. Sommige zijn halverwege gestopt met het lezen. Toch zou ik graag willen vragen of jij mij kan helpen zodat ik eindelijk mijn verhaal af krijg.
Ik wil het uitbrengen om o.a. mensen te waarschuwen voor pedofilie maar ook om een taboe te doorbreken over pedofilie en borderline.
Voor mij is als dit boek af is om zo maar te zeggen een afgesloten hoofdstuk. Dan hoop ik alles beter een plaatsje te kunnen geven.
Ik hoop van je te horen,
Anita
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?