Beste dorien,
Zou j je nummer naar mij mailen, wil graag eea met j bespreken.
Mvg
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsGoede avond Dorien,
Wij zijn een jongeren vereniging.
Wij helpen jongen bij talent ontwikkeling, bemiddeling, scholing, huisvesting
Inteselect dat is de naam van de vereniging
Inteselect onderkent de problematiek waarmee de huidige maatschappij worstelt
en wil een brug slaan tussen de oorspronkelijke menselijke normen en waarden, authenticiteit echtheid
en de wijze waarop de mens zichzelff thans opvoedt!
Wij zijn opzoek naar een schrijver/ster die zich hiermee zou kunnen relateren
Ik zou graag met u in contact willen komen om is te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Met vriendelijke groeten Angela
Hoi Johan,
Zelf heb ik recent een boek uitgebracht, over alle talenten ooit van Feyenoord. Daarnaast staan ook de grootste talenten van andere clubs in het boek vermeld. De titel: “Jong geleerd, oud gedaan”. Alle spelers die erin staan kwamen ook uit voor de Nederlandse jeugdselecties, totaal bijna 3000 spelers (van vroeger tot heden).
Dit is de aparte Facebookpagina:
http://www.facebook.com/#!/Boekjonggeleerdoudgedaan/info
Misschien is dit een interessant boek voor je, je zult vast enkele verhalen herkennen! Ook jongens van jouw PSV-lichting staan er in, zoals Jay Gibbes, Jurgen Colin, Mohammed Chamlal, Kevin Zwennicker, Ayhan Evren, Cor Prein en Maarten van Elst.
Als ik misschien iemand ken, die een boek over jouw verhaal zou kunnen schrijven, dan laat ik dat je zeker weten!
Groetjes,
Peter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?