Beste Luis,
Je kunt me mailen op info@ayuda-maatschappelijkwerk.nl dan praten we weer verder
Gr Dorien
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHoi Dorien,
Na het hele internet te hebben afgezocht kwam ik u advertentie tegen en ben geintreseerd.
Ik ben 17 jaar en heb behoorlijk veel meegemaakt, wat ik heel graag op papier in een boek zou willen terug zien.
Mijn ouders zijn nu 2 jaar gescheiden door mijn (oud) beste vriendin.
Toen zei 15/16 jaar was is ze een relatie aangegaan met mijn vader(nu 50), waardoor mijn ouders ook zijn gescheiden.
En inmiddels hebben de 2 een kindje. Ik zou graag een boek hierover willen schrijven, zodat mensen kunnen lezen hoe het er hier in huis aantoe is gegaan. Bedrog, leugens, onmacht.
Aangezien ik zelf niet veel verstand van schrijven heb. heb ik er hulp bij nodig.
Mijn verhaal is er al, het moet alleen nog op papier.
met vriendelijke groet
K
Hoi Dorien,
Ik ben opzoek naar een schrijver voor mijn verhaal….
Misschien dat het je interesseert, maar als ik jouw advertentie lees denk ik dat dit goed mogelijk is…
Ik ben 36, alleenstaand, aankomend moeder.
Ik heb een moeder met OCD & narcisitische afwijkingen. Mijn broer: autistsch en (Soft) drugs verslaafd. Ikzelf ben ex-lijfwacht (met onderscheiding van de Engelse koningin voor goed werk verricht in haar naam) en ik ben huurling geweest o.a. in het Midden Oosten. Door de combinatie van ervaringen: meervoudig, gecompliceerde PTSS en momenteel in de WAO. Ik heb genoeg verhalen die oren zullen doen klapperen, en zou graag een boek schrijven over mijn ervaringen, maar heb daar op zijn minst hulp, zo niet een schrijver voor mijn verhaal bij nodig.
Ik hoop van je te horen, en misschien kunnen we tot een overeenkomst komen om mijn verhaal op papier te zetten?
MvG
Laura
beste dorien,
ik had een vraag.. in mijn dagelijkse leven ben ik een bekend persoon.. heel bekend..
door heel nederland.. nu gaat dat gemixt met heel veel dingen die me zijn overkomen.. zie hieronder wat ik precies bedoel.
ik wil graag een boek schrijven.. een autobiografie.. ik heb een auto ongeluk gehad toen ik 12 was.. ik ben mijn hele jeugd vergeten..
daar begint het boek ook mee.. dat was het begin van mijn nieuwe leven..
hopelijk zouden we elkaar een handje kunnen helpen.. en mocht het een bestseller worden.. dan is de winstverdeling
60/40%..
hieronder staan de onderwerpen
Hoodstuk 1: Het auto ongeluk
31 augustus 1997, de dag dat Diana stierf, en ik kwam zelf dichtbij de dood. Bam!!! Zo uit het niets.
Mijn moeder stond van boven uit de flat te kijken en schreeuwde uit alle macht: JAMES IS AANGEREDEN! JAMES IS AANGEREDEN!
Miranda, mijn zus, rende naar beneden om te kijken of het echt waar was. Eenmaal beneden aangekomen zag ze het kleine lichaam van haar broertje roerloos op de grond liggen. Mijn benen waren gebroken, m’n rug was open geschuurd door de grond en ik zat onder het bloed.
Oke, om mij even voor te stellen, mijn naam is James en deze dag in mijn leven had ik niet zo gepland. Ik ben hier twaalf jaar oud. Je hebt vast al door dat ik ben aangereden. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat ook merendeels aan mezelf te danken had. Ik liep door rood, want drie vrienden van mij stonden aan de andere kant van het kruispunt. Dat waren Hassan, Kunte, die uit de wijk kwam, en Mehmet. Ik rende naar hen toe om met ze te gaan voetballen, maar daar was die automobilist het niet mee eens.
Miranda schreeuwde en huilde hard. Ze kon niet bevatten dat iemand mij mond-op-mond beademing moest geven omdat mijn hart stil stond. Een hartstilstand! Gelukkig begon mijn hart door de hartmassage weer te kloppen.
Mijn moeder was inmiddels beneden aangekomen, en vroeg aan mensen: is de ambulance al gebeld?
Ze was in tranen, want haar zoon was aangereden. De automobilist stapte op mijn moeder af en zei: ‘Ik zag hem rennen, maar ik had geen zin om te stoppen’.
Zij kon het niet geloven en keerde hem de rug toe.
‘21-7, jullie hebben verloren. Ik wist wel dat we jullie zouden inmaken’, zei Romeo, mijn broer, met opgeheven hoofd. Hij was aan het basketballen bij het een school. Ze waren allemaal bekaf en van plan om weer naar huis te gaan. Ze liepen richting de auto en zien een ambulance met loeiende sirenes voorbij scheuren. Een vriend van mijn broer zei: ‘kom, laten we die ambulance volgen’
Iedereen was het ermee eens, stormden de auto in en reden de ambulance achterna. Toen ze eenmaal op de plek des onheils waren aangekomen zag hij daar het gebroken lichaam van zijn eigen broertje liggen.
Ik werd op dit moment meegenomen door het ambulancepersoneel.
In het ziekenhuis bleek dat ik in coma lag.
Het moment van zeven dagen in coma, m’n rug lag open, gebroken benen, coma-syndroom/ik kwam bij. Daar heb ik ongeveer anderhalve maand gelegen, daarna begon het hoofdstuk revalideren, in het revalidatiecntrum in Friesland. Eindigend met aankomen in het revalidatiecentrum.
revalideren, ( 2 jaar )
School,
Taakstraf (brandstichting, vals beschuldigd)
Ruzies, beste vriend kwetsen,
Breuk van moeder en ik,
Bij vader wonen,
Rijbewijs,
Vaders actie (hij wou me met een bijl slaan)
Liefde Requila,
Pizzeria,
School, Landstede, Deltion College, IGH, Diploma
Taakstraf (Graffity)
Werken bij Loempia zaak,
Laptops verkopen en een vriend die coke aan die mensen verkocht
H&M,
Stichting doe een wens,
Liefde,
Ontmoeting Ruurd, (bekende Fotograaf)
Ontmoeting Harold, (Feesten, slapen in de trein,)
Ontmoeting Soufian (bekende Fotograaf)
One-night stands,
Op mezelf wonen,
Mijn bedrijf..
Hoofdstuk Blowen,
Hoofdstuk K, (een vriend van me, die door zijn hoofd is geschoten) hij leeft nog wel..
In de auto slapen (dakloos)
Ateliers,
Schadevergoeding,
Trip naar Hollywood,
Trip naar Spanje,
Hoofdstuk Peter (vocabulair)
Eigen bedrijfje,
Atelier,
Modeshow,
Filmpjes/video's
Fotografie,
Fotoshoot Ali B/hotmail/mars/brillenwinkel in mijn eigen stad etc..
Interview Yes-R (artiest), Valerio (artiest)
Vrienschap Cartes (artiest),
Ontmoeting Gio (hele goede vriend, bn’er),
Wonen in Arnhem,
Feesten/vriendschap met Gio, Moeder van Gio,
Hoofdstuk depri,
Hoofdstuk Alcohol
Schulden/rekeningen,
Vader worden?! / abortus
Nieuwe liefde
Wonen in almelo
Werken in een fabriek
Nieuwe studie Pabo
Nieuwe leven in groningen in mijn eentje
Hoofdstuk, video van de new kids
Hoofdstuk, kijk dit nou tmf
Hoofdstuk Erwin Olaf (bekende fotograaf)
Hoofdstuk XTC
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?