Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijver gezocht voor biografie

  • marianne

    Geachte Heer/Mevrouw,

    Al een hele tijd ben ik op zoek naar iemand die mijn biografie zou willen schrijven. Ik ben een vrouw van 56 jaar en heb een turbulent en een zeer moeilijk leven gehad.

    Ik weet dat niemand zijn leven over rozen gaat, maar ik weet dat driekwart van mijn leven een horror genoemd kan worden. Graag zou ik dit met anderen delen, maar ook vooral laten zien dat je dit kan overleven ook al weet ik zeker als ik een normaal leven had gehad ik een heel ander persoon was geweest. U begrijpt dat ik hier nu niet kan over uitwijden. Maar mocht er iemand zijn die mij hierbij kan helpen dan zal ik u erg dankbaar zijn.

    Met vriendelijke groet

    marianne,

  • W Morssink

    Hallo

    Ik zoek iemand die voor mij een boek wil schrijven,heb veel historie's materilaal van me vader gevonden.

    Zoals zijn raport van de lagere school,brieven eigelijk zijn hele levensloop vanaf 1919 tot 1950.

    Wie kan hier een leuk verhaal van maken.

    Of weet iemand die dit voor mij wil doen.

    Alvast Bedankt

  • W Morssink

    Hallo

    als er iemand intresse heeft kan mailen naar

    wiri.paco@xs4all.nl

  • Anna Miller

    Beste mevrouw Zandbergen,

    Ik ben een professionele tekstschrijver en zou uw verhaal graag opschrijven. Als u contact met mij opneemt kunnen we bespreken wat precies uw bedoeling is.

    Met vriendelijke groet,

    Anna Miller

  • Anna Miller

    Beste mevrouw Marianne,

    Ik ben geïnteresseerd in het schrijven van uw biografie. Als professionele tekstschrijver denk ik dat dat moet lukken. Wilt u contact met mij opnemen? Dan kunnen we bespreken hoe e.e.a. in zijn werk kan gaan.

    Met vriendelijke groet,

    Anna Miller

  • MARTINE VAN DEN ABEELE

    Hallo,

    Is het mogelijk om de gegevens van Ida Blomberg te krijgen aub? Daar ikzelf ook van plan ben om mijn memoires te laten neerpennen

  • Marloes

    Dag, bent u nog steeds op zoek naar een schrijver voor de biografie van uw vader?

    vriendelijke groet,

    Marloes van Cappellen

  • Chris

    Hallo,

    Wat u wilt klinkt wel als een uitdaging. Kunt u me wat meer vertellen over wat u wilt met een boek over uw vader.

    Wilt u er een uitgever voor zoeken, of is het boek alleen voor u en/of familie bestemd?

    Ik hoop iets van u terug te horen.

    Mvg, C de Oude.

  • natalie

    Mijn naam is Natalie en ik ben 31 jaar.

    Ik zou graag willen dat er een biografie over mijn leven word geschreven. Het liefst zou ik een jaar ervoor willen uittrekken met iemand die er de tijd voor neemt. Ik heb een positieve christelijke levensovertuiging en zoek naar iemand die dit ook zo ervaart.

    Ik min biografie zou ik graag een rode draad willen hebben over mijn relatie tot God.

  • H. van Amsterdam

    W Morssink Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo

    >

    > Ik zoek iemand die voor mij een boek wil

    > schrijven,heb veel historie's materilaal van me

    > vader gevonden.

    > Zoals zijn raport van de lagere school,brieven

    > eigelijk zijn hele levensloop vanaf 1919 tot

    > 1950.

    >

    > Wie kan hier een leuk verhaal van maken.

    >

    > Of weet iemand die dit voor mij wil doen.

    > Alvast Bedankt