Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijver gezocht voor biografie

  • Lili

    Beste,

    Ik heb je berichtje gelezen en vroeg me af of je al iemand gevonden hebt. Misschien kan ik helpen.

    Grt Lili

  • nicoharing

    ben een 56 jarige man ,die vanaf zijn 10 jaar hard heeft gewerkt en veel,maar dan ook veel heb meegemaakt,zal wat steekwoorden geven,mocht je interesse hebben hier over te willen schrijven graag,kan het zelf niet ,heb hier geen geduld voor,maasr het is nog een grote wens voor mij ,dat het op papier staat voor ik er niet meer ben….!!!

    hetero,bi-,homo,kinderwens,1 van de eerste cocktailslikkers tegen HIV-Aids,medisch wonder,long term survivor,zou eerst de 40 niet halen,ton opgemaakt in jaar tijd was al opgegeven,buddy ,hyperventilatie,hartfalen door cocktail,3x bijna dood,veel in ziekenhuis,steeds positief,op tv geweest,in krant gestaan,enz enz. p.s.moet geen dramaboek worden ,want heb geen slecht leven,maar veel mensen zeggen hoeveel kan jij nog aan,en het gaat nog steeds goed ik ben er nog.

    Wel 100% WAO,maar nog steeds haal ik leuke dingen uit het leven,woon nog samen met ex(+tweede nieuwe vriend van hem)in ons koophuis heb een goed invaliditeispensioen,dus het gaat met hangen en wurgen goed,al heb ik wel eens momenten van tjah……………..dat wil ik U dus allemaal vertellen want dat kan ik nog goed ,en dat doe ik graag ben een open boek,soms te open,hoor graag reactie,s van serieuse gegadigde ,en ik voorspel U,er is nog veel meer….!!

    groeten nico

  • George Gindac

    Stephan Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo Nina,

    >

    > Ben je nog steeds opzoek naar een schrijver voor

    > een biografie.

    >

    > Ik ben een een bijna afgstudeerd student aan een

    > journalistieke opleiding.

    >

    > Ik hoor het graag.

    >

    > Groet,

    > Stephan

  • S.Wieling

    Download de gratis biografie Het Grondsop voor de Goddelozen. De biografie staat op http://www.jpvanpraag.nl

    Toelichting

    De biografie behandelt leven en werk van J.P.van Praag, de humanist. Van Praag zette zich volgens eigen zeggen in voor de gelijkberechtiging van buitenkerkelijken. Dat is op zichzelf al een bijzonderheid die een studie waard is. Ook de vraag wat te denken van de humanistische geheimtaal rechtvaardigt een biografie. De lezer zal zich aan het eind van de biografie verbazen over de geboden vergezichten, zich een oordeel kunnen vormen over humanistische organisaties en inzien dat er in het Humanistisch Verbond decennialang volkomen onbegrip heerste over levensbeschouwelijke zaken als homoseksualiteit. Tevens krijgt de lezer inzicht in de geschiedenis van de buitenkerkelijken in de 20e eeuw en een visie op Van Praag, de gedreven en getergde leider van de humanisten.

  • lola

    Ik zoek een schrijver die mijn bio zou willen schrijven.. ik noem wat steekwoorden…

    sexueel misbruik. op zeer jonge leeftijd.. door meerdere personen…geestelijk misbruik.. Internaat.. Multicultureel …

    kanker… auto ongeluk… schulden… prostitutie… Criminaliteit …. tiener ouder… overleven,,, huiselijk geweld…

    Graag zie ik reactie's te gemoed

    Vr Groet

  • Samay

    Hallo, ik zoek iemand die mij kan helpen een biografie te schrijven over mijn 19 jarige relatie met een narcist,heb zelf het boek 50 tinten grijs gelezen en herken hier veel in, van mijn drama verhaal kan zo een film gemaakt worden, naar boven komen de volgende woorden: machtsspel, liegen, bedrog, aandacht en sex veslaafd, ontdekte pas na 19 jaar dat hij een NPS heeft(narcistische persoonlijkheid storing)hij vader van 4 dochter bij 3 verschillende vrouwen laat een spoor van ellende na,wat dit alles met mij en onze 2 dochters zijn exen, ( zijn huidige vriendin die niets weet)heeft gedaan en nog doet is niet te beschrijven, wie o wie durft het aan hier samen met mij een bestseller van te gaan maken, hoor graag van u..

  • Claudia

    het is een post van een jaar geleden, hoop dat deze nog bij je aan komt, mvg

  • winny

    Hierbij wilde ik mijn laatste wens vervullen en het een en ander vertellen waarom het niet zo leuk is als je denkt om hier te vertoeven met vaste en losse schroeven zodat men er iets van kan leren en je niet laten bezeren want het is de kracht dat geeft macht gr winny

  • rachida

    beste schrijvers

    ik ben een marokkaanse vrouw van 37 jaar,

    vanaf mijn jeugd heb ik te veel ellende meegemaakt.

    ik zou het graag met een schrijver in een boek willen schrijven.

    mocht je geintreseerd zijn dan kan je gerust contact met mij opnemen.

    mvg rachida

  • MALA CHATTERPAL

    Hallo schrijver/ schrijfster,

    Ik ben op zoek naar een schrijver of schrijfster die samen met mij, mijn Autobiografie wilt schrijven. Ik heb in 2011 een zware auto - ongeluk gehad waarbij ik letterlijk van de dood bent ontsnapt! Ik zat zelf achter de stuur en reed op 30 km en ben van achter geraakt met 200 km. Pas toen mijn auto tot stilstand kwam, zag ik de daders/ veroorzakers en toen pas besefte ik dat het om een auto - ongeluk ging. Eerste instantie dacht ik dat iemand een BOM onder mijn auto had geplaatst, zo hard was de klap. Ik dacht dat iemand mij dood wilde hebben want er lopen best wel gekke mens rond, niet wetende dat er een ongeluk was!

    De harde klap kreeg ik pas, toen ik de Trauma kreeg en hele zware Depressie Klachten. Ik wil mijn Trauma en Depressie in een boek uit brengen! Wat de Trauma met mij sinds en Trein te springen1 2011 doet en wat voor Klachten en Bijwerkingen ik heb gekregen van de Depressie. Hoe ik tot nu toe probeer te Leven en te Overleven met deze Klachten. Ik heb stemmen in mijn hoofd gehad. Stemmen die mij vertelde dat ik Dood moest gaan. Zo heb ik meerdere keren geprobeerd mezelf van kant te maken. Voor de Metro en Trein te springen. De stemmen in mijn hoofd wilde ook dat ik Chemische Dikke Chloor moest moest drinken. Door mijn boek uit te brengen wil ik de samenleving vertellen over mijn Depressie, maar ook hoe moeilijk het is om iedere dag opnieuw te leven en te Overleven met een Traumatische ervaring en Depressie.

    Als Professionele Verzorgende C, had ik Patiënten met Depressieve klachten en nu lijd ik zelf aan deze Klachten. Ik word behandeld bij de Psychiater en momenteel slik ik 30 ml Antidepressiva en loop ik bij de Psycholoog om de Trauma te verwerken. In het Vu - Ziekenhuis voor de Letsels die ik heb opgelopen bij het Ongeluk. Al met al zijn er heel wat Diciplines aanwezig om mij weer te laten functioneren. Ik probeer zo goed mogelijk om de dag door te brengen en de Trauma te verwerken! Maar ik ben er nog niet waar ik moet zijn. Ik heb een hele lange Medische weg te gaan! Alstublieft, help mij om mijn Autobiografie te schrijven. Heel veel dank en uw reactie graag hierop. Groetjes Mw. Mala