Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Free Musketeers

• Niki

gefeliciteerd alvast,

ja geduld zul je moeten hebben,

lijkt in het begin niets maar na het stadium verder gaat

word je wel nieuwsgierig hoor…

die 80 mailadressen lijkt niets,

dat dacht ik ook,

maar ieder mailadres moet toestemming geven

die moeten ze je terug sturen en het nadeel is dat driekwart ( bij mij dan)

dat niet doet omdat ze het OF niet lezen OF niet terugsturen dus dat is wel een drempeltje

• Jennifer

Weet jij ook hoe het zit met de auteursrechten? Behoudt je die?

• Niki

Ik weet niet wat je precies bedoelt met auteursrechten..als dat betekend je copywright die behoudt je…het is en blijft jou manuscript…verder stuur jezelf een foto op voor de voorkant en als je zelf een idee hebt hoe je die wilt doen uitzien kun je een schets meesturen..je hebt genoeg eigen keuze alleen is het zo dat als je b.v. geld verdient uit krant, t.v. radio noem maar op dan krijgt free mus. de helft

• Jennifer

Bedankt voor je antwoord!

Mocht ik in een later stadium nog vragen hebben dan stel ik ze graag aan jou!

Ik ben wat dit auteurswereldje betreft nog zo “groen als gras”

• Niki

Ik ben nog geen proffesional hoor,

ik ben zelf aan het wachten op mijn boek, e gaan er deze maand aan beginnen,

maar ik heb het contract en de website enzo al duizend keer gelezen..

uit het contract kom je al veel wijzer hoor en aan hun kun je ook veel vragen stellen,

wanneer gaan ze aan je boek beginnen?

Heb je ook de intructies enzo al gehad?

• Jennifer

Ik heb deze week het contract pas binnen gekregen, dus zodra ik dat heb getekend zal het proces verder gaan.

Hoelang zit er tussen jou contract en deze maand beginnen aan je boek?

Wat bedoel je precies met de instructie`s??

• Niki

Ze hadden mij toen gebeld en ik had gevraagd van hoelang duurt het voor het klaar is..toen zeiden ze in Juli..dat zou toen 3 maanden geduurd hebben,

nu is het juli en de boeken staan al gepland voor 23 aug. geloof ik dus het duurt wel iets langer dan drie maanden. Goed nu is dat geen probleem maar het is jammer als je denkt van het komt in juli en het nu al tegen september gaat…het duurt allemaal erg lang.

De schrijversinstructie's krijg je dan redelijk snel,

eerst krijg je als hun jou contract hebben ontvangen een welkomsmail en daarna kan lang duren krijg je intructies..hoe je het moet aanleveren, welk lettertype je kan kiezen, hoe je de pagina instellingen moet doen, de fotos noem maar op.

Het wijst zich allemaal vanzelf, maak je niet druk heb alleen veel geduld…

• Jennifer

Ik heb inmiddels de instructie`s ontvangen en zal deze voor 17 augustus moeten inleveren….Dus tot nu toe gaat het voor mij behoorlijk snel.

Ben nu druk op zoek naar een geschikte foto voor de cover,, is nog een stuk moeilijker dan ik dacht! Lukt het me niet om de geschikte foto te vinden dan zal ik Free Musketeers vragen om te helpen, hopelijk kunnen ze wat fotoshoppen! :-)

Hoe heb jij de achterkant gedaan…met of zonder “CLAMOURFOTO” van jezelf??

• Niki

Haha ik heb met glamourfoto…ik heb gewoon een verschillende reeks fotos gemaakt en daar een leuke uitgekozen.

voor de coverfoto zijn we op de fiets door het dorp gereden en op verschillende plaatsen fotos geschoten en daar de mooiste uitgezocht.

als je een verhaal hebt( of heb je gedichtjes?) dan kun je aan de hand van waar het overgaat je fantasie laten gaan om te beslissen wat op de cover komt

www.eindelooshetboek.nl

groetjes Niki

• Jennifer

Maar jij zet je hoofd dus wel op de achterkant??

Ik ben al op de scooter de stad doorgereden, maar kan net dat mooie shot niet vinden. Tja, als je eenmaal wat in je hoofd heb….:-)

Waar gaat jou boek eigenlijk over???